Kızım 18 aylık,tabiki şu an düşünmüyorum ama eşim içten içe ikinciyi istiyor biliyorum. Herkesin peş peşe büyür sözü de var ,34 yaşındayım sanki yarın menepoza girecekmisim gibi. Kızıma kardeş istiyorum ama bu kaygı,o duygusal fırtınalar,vücudumun kendini bırakmasi gibi şeyleri ben de tekrar yaşamak hiç istemiyorum. Bu arada kızım sakin bı çocuk,beni çok üzmedi .