Oğlum 2 yaşına yeni girdi daha önce de doktora gösterdim zaman ihtiyaç olduğunu söyledi , oğlumda şüphelendiğim şeyleri saymak istiyorum arada parmak ucunda yürüme, bi yere koşunca nereye gittiğini bilmeden koşma sallana sallana yürüme insanlar iletişimi az taklit yeteneği az mesala bu al deyince alır ver deyince vermez. Yaptığı şeyler gösterdiğin şeyi yapar göz temasını isteyince kurar adına elinde uğraştığı bir şey yoksa bakar,oyuncaklarla oynar ama arkadaşlarıyla oynamaz bazı belirtileri internetten araştırınca otizm yada uyaran eksikliği çıkıyor çok korkuyorum bazen olabilir bazen de yok diyorum, kelime olarak 6 kelimesi var doktor da zamanla belli olur demişti ama hep acaba bir şey varsa diye korkuyorum 😔