Hdsjsis Kızlar bebeğimin yüzünden fısirtilar ufak ufak kabarcıklar var uzun süredir geçmiyor başına gelen var mı
Selma-gkt Hdsjsis Kızarık şekilde ise isilik gibiyse yani atopik egzama oluyor. Alerji konusunu bi gözden geçirin derim.
Minel_Rabia Hdsjsis ter bezeleri yüzünden oldu dedi doktor çok sıcakta kalmışsınız dedi krem verdi hemen geçti
Aden021222 Hdsjsis bende aynı durumdayım henüz doktoruna gitmedim haftaya kontrolümüz o zaman soracağım ama sıcaktan olduğuna eminim aşırı terliyor çünkü bebeğim uyurken özellikle de dün eczacı arkadaşımda atopik dedi kremi var dedi ama almadım henüz günlük duş aldırıyorum doktorumuza gidene kadar
Hdsjsis Selma-gkt kızarıklık şekilde isilige benziyor ama ısilik olabileceği Bi durum olmadı Doğduğundan beri bu şekilde
Hdsjsis Minel_Rabia kreminin ismi neydi çok minık sivilceler gibi doktor Bi krem verdi ama ise yaramadı
Selma-gkt Hdsjsis Dediğim gibi alerji olabilir dikkat edin. Benim bebeğim de alerjik çünkü o yüzden söylüyorum bunu.
Dilosko Benim bebeğimde de var ,alerji dedi deterjan değiştirin 2 kez durulama yapıp ütüleyin dedi . Öyle öyle baya azaldı 1 haftadır
Haticekezban Benimkinde de oldu çok olağan dedi yüzünü temizle kimseye öptürme dedi bı krem verdi çok az kremi Bepanthol ile karıştırıp uyuduğunda sürdüm hemen etki ediyor.