eymennmom- kızlar bebeğim bu sabah 2.300 kg doğdu dün gece ciğer geliştirici yaptılar. Sabah sezeryanden 2 saat önce de bi doz yaptılar ama solunum sıkıntısı varmış küvöze girdi. Bunu yaşayan var mı ne kadar sürede çıkar. Sürekli ağlamak istiyorum ama sezeryan dikişlerim öyle ağrıyor ki onu bile yapamıyorum kıyafetlerni hemşireye verdim ama giydiremeden küvöze girdi içim çok acıyor 😢🥺
Birdunyabircennetannesi eymennmom- Güzel anne geçecek bunlar Haftada doğum yaptım ciğer geliştirici vurmadılar Oğlumun çok şükür solunum sıkıntısı olmadı ama yoğun sarılığı yüzünden 2 gün küvözde kaldı O 2 gün çok uzun geldi Ama geçti gitti o dönemler şuan 2 yaşında Evet anlıyorum zor ama ağlayarak kendini kahrederek hiçbir şey olmuyor Tam tersi zararı olabilir sütün geri çekilir Ve şuan çocuğunun sütüne ihtiyacı var Elinden geldiğince süt yapıcı şeyler ye iç Beslenmene dikkat et Sen iyi olursan çocuğunda iyi olacak Premature bebekler inan çok güçlü oluyorlar Tez zamanda kavuşursunuz inşallah 🌸
Melekbas eymennmom- solunum sikintisindan dolayi benimde oglum kuvoze girdi korkmayin sakin zor bir surec biliyorum ama hemen geciyor bol bol uyuyup sut sagin bebeginiz icin. Eger enfeksiyonu yoksa en fazla bir hafta kalir ve cikar. Destek almadan nefes alabildiginde sizi emzirmeye cagiriyorlar zaten cok uzun bir surec degil 2 kilo ve ustu oldugu icin hemen toparlar kendisini cok gecmis olsun, umarim cok uzun surmeden kavusursunuz. Ozelde mi dogum yaptiniz acaba
Elif-Liya eymennmom- ben 38+2 de cumartesi günü sezeryan oldum ama oğlum da balgam olmasından dolayi şuan küvezde cumartesi gününden itibaren on dk bile olmamıştır gördüm Allah yardımcıları olsun çok güçlüler evlatlarımız Allah kimsenin evladının acısını göstermesin tez zamanda kucağımıza alırız inşallah
[silindi] eymennmom- beni anlatıyorsunuz sanki bende 34+6 da dogum yaptım suyum azaldı birgun önce ciğer geliştirici vuruldu öbür gün sezeryana girdim bebeğim kuveze alındı 1 hafta kaldi çıkmadan 2 gün once emmeye cagrildim eğer memeyi tutabilirse emme refleksi varsa ve kilo alirsa çıkarırız dediler 2 gun sonra çıktı yani 1 hafta toplam
momysncp_ eymennmom- hiç endişe etmeyin 33+4 2500 doğdu oğlum, ciğer geliştirici yapılmıştı, solunum sıkıntısı vardı, entübeydi ve hortumla besleniyordu 18 gün kuvezde kaldı 18 gün sonra kavuştuk ❤️ Buda o günlerden bir anı; Saglıkla kavuşun ❤️
Yenidenanneoluyom eymennmom- bebegin hayırlı olsun canim. Martta 35+5 te dogum yaptim. Ciger geliştirici de vurmuslardi senin gibi 2 doz ama yine solunum yüzünden kuvoze girdi oglum. Gece diger odalarda bebek sesi duydukça ağladım. Hastaneden cikarken onu birakip gidiyorum diye agladim. Her gun emzirmeye gidp aksam birakip dönüyorum diye agladim. 11 günde çıktı. 10 gun antibiyotik tedavisi gördü. Cok şükür saglikla çıktı. Şimdi 2 ay 20 günlük kucagimda su an emziriyorum 🥰🥰 lutfen bol bol dinlen. Çok üzülüp kendini harap etme. Sabirla kavuşacağiniz günü bekle❤️
Mucizelerim17 Canını sıkma bende 35 haftalık doğum yaptım ikizlerimi ve 2 hafta öncesinde ciğer geliştirici yapmışlardı 12 gün oldu hala küvezdeler erken doğduğu için aldılar bebeklerımız çok güçlüler dört gözle ben de çıkacakları günü bekliyorum. Çok zor dokunamamak koklayamamak ama onlar için toparlanmak zorundayız.
Emha eymennmom- benimki 38 haftalık doğdu ama kanalda oksijensiz kaldığı için 7 gün yoğun bakımda kaldı üzülme geçiyor bu zamanlar şimdi 49 günlük olduk hiç yaşanmamış gibi oluyor dua et bol bol üzülme rabbim sağlıkla çıkarsın bebeğini inşallah çok geçmiş olsun canım
Selinsuuu eymennmom- 33+4 de dogdu benm kizim 2060 gr dogdu 20 gün kaldi canm ama suan cok iyi durumdayiz hiç üzülme sagligina kavusunca alirsin bende cok kötü gunler gecirdim 5 aylık suanda kuzum o duzelince verirler
adakus48 eymennmom- bende 34+2 de doğum yaptım 15 gün küvezde kaldı. Aniden oldu ciğer geliştirici yaptılar ama yarım saat sonra mecbur doğuma girince hiç bi işe yaramadı