Kızlar 7.5 aylık olduk ve benim sütüm 3 gündür az gelmeye başladı. Bebeğim de huysuz zaten. Ek gıda asla almıyor. Eline verirsem öyle yiyor. Ağzını hiç açmıyor. Biberon desen onu bile ememiyor. Mama ağzına geldiği an ağlıyor. İstemiyor. Ne yapacağımı şaşırdım. Başına gelen var mı ? Yoruldum iyice