Türkiyenin bir ucundan diğerine taşınacağız gibi resmen. 16 saatlik yol.
Taşınan arkadaşlarım Yardımcı olurmusunuz? Taşıma firması nasıl taşıyor. Tıra bizden biri biniyor mu?
Okadar eşya emanet ediliyor. Sözleşme imzalanıyor mu?
Çocukla nasıl olacak hiç bilmiyorum