Kızlar kızım normalde uyuması felan iyiydi bir sorun yoktu taki akşama kadar gece asla uyumadı sabahta öyle gözleri kapalı bir şekilde ağlayıp duruyor sürekli ne yapacağımı şaşırdım bir günde huy değiştirirler mi bilmiyorum huysuz hasta desem bir belirti yok anlam veremedim bir türlü ne yapmam lazım onuda bilmiyorum bana akıl verin gözünüzü seviyim