zehrazehra benim de bembeyazdi kuzum ondan çöpe atmıştım. Sonra 4 5 saat geçtikten sonra bi bakayım dedim içime doğdu heralde bir baktım iki çizgi olmuş. Bence belirtilerinde var bir daha dene istersen. Benim de 10 gün gecikti adetim. Herhangi bir belirti yok korunuyoruz ama yine de çok korkuyorum.