Evet benim bebegim de yeni atlattı. 3 gün yüksek ateş sürdü özellikle geceleri 40 dereceye kadar çıktı. Sonrasında ateş düştü ve kırmızı döküntüler başladı o da 2 gün sürdü. Uyku hali, iştahsızlık ve huysuzluk vardı. Hafif ishal de oldu. Bu hastalıkta ateşli havale riski olduğu için mutlaka ateşi kontrol altına almak gerekiyor. Soydurun ılık duş aldırın ve ateş düşürücü kullanın