Seymaaa07 Kızlar emzirme ödeneği alan var mı bu yıl doğum yapanlara bir kereliğe mahsus 520 TL veriyorlarmış
esryrlii Seymaaa07 Vallahi o nasıl oluyor bende bilmiyorum bilen varsa başvuru nereden nasıl oluyor biri aydınlatırsa bizi makbule geçer doğrusu 😁
dg1ozge Hastane sizin adınıza başvuruyor. Eşiniz veya sizin sigortalı olmanız gerekiyor. 3-4 gün içinde bizim hesabımıza otomatik yatmıştı. ( Halkbank )