pelinn01 Anneler lohusa döneminizi nasıl atlattınız doğum yapalı 25 gün oldu hala berbat yorgun mutsuz huzursuz hissediyorum ne yapabilirim toplamak için?
Kaardelen pelinn01 Ekstra birşeye gerek yok insan ister istemez duygu yoğunluğu yaşayabiliyor. Moralinizi bozan şeylerden ve kişilerden uzak durun bir süre sonra eski halinize dönersiniz🌸
Umaz Kesinlikle çok zor ilk haftaya gire daha iyiyim ama hala yoğun bı şekilde iç sikintisi ağlama isteği oluyo gün içerisinde gecicek diye ümit ediyorum 🤲