Menekse16 Bexero ilk dozu yarın yaptircam çok ağrı ve ateş oldu mu kizlar ? İlk dozu 7.ayda yaptiricaz
baykuskiz_ Menekse16 ilk doz benimkilerde cok ates yapmadi huzursuzluk yapmisti. Ama 2. Doz cok agirdi 3 gun ateslerini düşüremedim
Nbaby Menekse16 biz 3.ayda yaptırdık ikinci doz 5.ayda olacak ilk dozda 38.6 olmuştu ateşi epey de düşmedi doktora gitmiştik
yagmurkokusu_ Menekse16 Allah’a şükür yok gibi ateşi ama dişten midir nedir geceden beri çok mızmızlandı sabahta aşı yaptırdık hiç emeklemedi banyo yaptırdık rahatlasın diye hali keyfi de yok diş mi aşı mı hiç karıştı birbirine.
22mavisim0510 Merhaba biz de bebeğime bu ay yaptırıcaz aşıyı da nerede yaptırabilirim sağlık ocağına götürsem onlar yapar mı?
Biz3kisiyiz_ Menekse16 nimerix de hiç sıkıntı olmamıştı bizde ama bexsero mahfetti. 2 gün 39 derece ateş bacağında ağrı şişlik ve huzursuzluk oldu. 2 doktorda bexsero nun ağır olduğunu söyledi. 2. Dozu yaşından sonra yaptiricam b.ihtimal ilk doz bizimde 7. Ayda oldu.
Mrym0555 Bizde ilk dozu yeni yaptırdık ateş oldu calpol verdim gece uyurken incecik yattı üzerini hafif örttüm calpolu arada bir tık fazla verdim bu şekilde geçti şükür
Adaoykum Menekse16 ilk dozu bizde 7.ayda yaptırdık öyle çok belirgin Bi rahatsızlığı olmadı. Ama 10.aydaki beterdi Allah yardım etsin o yüzden 15.aydakini yaptırmayacağım