Bebegimuyumuyorr 30 yaşında doğum yaptım. İkinciyi de kızım 5-6 yaşına geldiğinde doğurmayı düşünüyorum. Büyük olanın çocukluğunun içine etmek istemiyorum. Şu an çok ilgi alaka istediği yaşları. 3 yaşını dolduracak 1 ay sonra. Dün yeni doğum yapan arkadaşa gittik, bebeği gösterdik, kardeş ister misin diye sorum hayır dedi ve bakışı da kötüydü 😬 bu ne be gibisinden. Biraz dinlenin gençsiniz, zorlanırsınız.