Prensesbella 2-3 haftaya kadar çoğu doktor sıkıntı yapmıyor devamlı takipte olduğunuz doktor böyle bişey söylemediyse sıkıntı görmemiştir her ay düzenli büyümesi ve arayı açmaması önemli . Kendinize sıkıntı yapmayın bende aynı şeyi yaşadım çünkü başka doktora göründüğünde bacak boyunun 2 hafta geriden geldiğini söyledi bana 35 haftalık hamileydim ve cücelik bile olabilir gibi konuşmuştu aklımızı aldı bizim ,
Kendi doktorumuza gittimizde endişelenmeseniz gerektiğini söyledi ama doğuma kadar çok korkmuştuk oğlum 52 cm doğdu ve hiç bir sorun yok