Gizemlisi Kafamı koparasım geliyor artık kullanıp kesti dediğiniz ilaç vs var mı doktor parol verdi olmuyor arveles içiyorum olmuyor geçmiyor acile gidip serum yemedikçe geçmiyor
Marianne Gizemlisi tansiyonunuzu ölçtünüz mü? Benim de baş ağrım vardı, dayanılmazdı. Tansiyonumu ölçtüm 17/8 di. Şok oldum, hemen jinekolog doktorumu aradım, tansiyon hapı yazdı. O şekilde rahatladım, meğerse tansiyon yapmış baş ağrımı.
Deryamaysa Gizemlisi KAZAN KAZAN KAHVE SERT KAHVE İÇ KOLA İÇ BEN 15 gün yaşadım ve 15 günün sonunda öğrendim kavga içmem geeekriğnş çok geçmiş olsun güzel annem
Wonderful_mom Gizemlisi hic birsey gecirmez o agriyi neler cektim bir ben bir Allah bilir.. apartman sesime geliyordu her agrisi tutugunda agliyordum . Nescafede etki etmedi morfin bile yaptım sıfır etki
mrveefe12 Gizemlisi geçen hafta 4 gün çektim iğrenç bişey yine şükür ki yatınca hissetmiyosun acilde arveles 1000 serum taktı doktor sabaha geçmişti
Gizemlisi Marianne dün acile gittim serum yedim tansiyona da baktı 12 ye 8 demişti sanırım tansiyon da normal 😭😭 kafamı yastaığa koyunca ağrı geçiyor ayağa kalkınca zonklamaktan gözüm görmüyor buğulanıyor ağrıdan
Gizemlisi Deryamaysa neeee 15 gün mü offfff😭😭😭😭 kafamı kaldırınca bayılacak gibi oluyorum başımın ağrısı dan 😭
Deryamaysa Gizemlisi aynı ben 3 ay önce böyleydim geçmedi ne yaptıysam bol su kahve yat bebekle nereye yatıyorsun hey fişi
Anneoldumm_ Gizemlisi dikoloron ağrı kesici içmiştim ben sizde doktora sorarak içebilirsiniz bende 6 gün sürdü baş ağrısı aynı sizin gibiydim
Gizemlisi Wonderful_mom of of offfff aynıyım ağlamaktan bittim artık ağlaya ağlaya acili buluyorum 😭😭😭
Bukrelinam Gizemlisi bende de boyun ağrısı kaldı sezeryan sonrasi 6 Aydır hiç geçmedi sağa sola bile donemiyorum
Ozge234 Gizemlisi şuna geçti mi bilmiyorum postunuzu yeni gördüm ama baş ağrı meselesini çok iyi bilirim kardeşim öyle zor geçirdi ki baş ağrısından artık ağlıyordu 8 günde zar zor geçti her gün acile gidiyordu sonunda sebebini öğrendik belden mi uyuşturdukar bilmiyorum ama kardeşimin belden uyuşmaydı anesteziyi verdikleri yer eğer iğne kalınsa hemen kapanmıyormuş o da baş ve omuz ağrısı yapıyormuş 8.günde geçmişti onun d
Gizemlisi Ozge234 azaldı kuzum benşm Allahım razı olsun ❤️ ama inan ki ne kahve nede başka bişey bol su geçiriyor sadece