Adet gecikmesi yaşıyorum iki defa test yaptım negatif dün lekelenme oldu adet oldum oh dedim yine hiç birşey yok. Evde tarlusal vardı kullanma talimatını unutmuşum günde kaç defa kullanıyoruz ebe hemşire olan arkadaşlar yardım eder misiniz gerçekten çok fena sıkıntı stres baskı oluyor üzerimde