Kızım 3 bucuk yaşına girecek. Çalışıyorum. Annemle babam bakıyor. Şimdiye kadar benden ayrılırken ağlamıyordu. Ama son bir aydır falan benden ayrılmak istemiyor. Babasıyla bile dıları çıktıklarında annemi özledim diye geri geliyor. Bu normal mi sizce? Zaten her şey için kendini suçlamaya meyilli bir insanım. Bir yerde bir hata mı yaptım diyorum. Bu arada eylülde 2 haftalık başarısız bir kreş deneyimimiz oldu. Ama bu benden ayrılmak istememe daha çok bir aydır arttı. Benzer durum yaşayan var mı? Nasıl bir yol izleyediniz?