Buseye2 ikra_keles bizde de olmuştu parmak ucu kadar çıkıktı hatta, elinizle bastırdığınız zaman içine gidiyorsa zamanla geçer bizimki 3 buçuk aylıkken geçti
Adenkom Evet fıtık bu bastırınc içeri gidiyorsa çok uzun sürmez kendiliğinden geçer, bebeğimden biliyorum doktoru demişti.
Venussmom ikra_keles merak etmeyin bizimki 3. Ayın sonunda tamamen geçmişti. Yalnız hiç oynamayın, içeri itmeye çalışmayın
Venussmom ikra_keles iyileşir merak etmeyin. Ben de bu nasıl içine girecek diye üzülüyordum ama sanki hiç çıkmamış gibi oldu.