Birberenannesi Kızlar kızımın doğum günü için fotoğraf çekimi yaptırmak istiyorum. Sizin gidip memnun kaldığınız bir yer var mı? Kübra Çakır en uygun fiyatı söyleyen oldu ama güvenemedim. Kübra Çakır’a giden var mı acaba?
Beraninannesii Birberenannesi Ben Kocaeli’de yaşıyorum Burada VienBaby var Bursada’da şubesi var çekimi orada yaptırdım çok memnun kaldım
Kubrailkan Burcu durmaz kesinlikle 😍 1 yaş çekimine gittik öyle güzel oyaladı ki bebeğimi 🥳 ben oturdum izledim harika pozlar çıktı ortaya. Ki yabancılar bebeğim durmaz ağlar diyordum 😬 hamilelik çekimine de Büşra karakaşa gittim o da yapıyor görüyorum 😍