kivitoannesii Üzülme canım ama memeni vermeyi denemelisin, yanına yatarak emzirmeyi dene ya da o yatarken biberon gibi emzirmeyi dene. Benim kuzum 3 buçuk aylıkken emmeye başladı. Sütüm gelmiyor zannediyordum ama emdikçe geliyor merak etme. Hiç pes etme. Benim doktorum meme fabrika gibidir istedikçe üretir demişti. Canını sıkma olmazsa da olmaz dua et o mamayı alabiliyor en azından. Benim kızımın süt alerjisi vardı. Prinçten yapılan özel bi mama var onu içiyordu bir de 🥲 Hiç bir besleyiciliği yoktu, kokusu, tadı berbattı. Üzülme ve pes etme. Anne olmak zor ama gülüşü yeter 😍😘