Ertugrulsena Oğlum bugün tam 6 aylık oldu. Dişleri çok kaşınıyor, artık elini tutmayayım hemen ağzına götürüyor etlerinde bir kızarma falan yok acaba ilk hangisi çıkar alt mı üst mü normal mi bu kadar kaşınması.
Selseli Benim oğlum 5buçuk ayında altdan çıkardı iki tane ard arda diş kaşıyıcı oyincaklar var alın çok iyi
Ertugrulsena Eymenikonunannesi14 yaa ne güzel belirtileri neydi acaba 2 3 gündür çok huzursuz acaba dişten mi diyorum ama hiç kızarma falan yok direk mi çıkarıcak acaba
Anne0312 Ertugrulsena inşallah canım hayırlısıyla çıkartirsa inşallah hepsi arka arkaya çıkar zaten bizde öyle oldu ilk bitane çıktı daha sonra hepsi çıkmaya başladı şuan 9 tane dişimiz oldu 14 aylık kızım