Miraysena yetersiz hissetme, ben 1.5 ay emzirebildim sonra 5 aya kadar sagdim sonra olmadı işte nasibi o kadarmış. Ek gıdada güzel besleyeyim dedim her şey çok iyiydi diş süreci mahvetti. Kilo alımı her şeye rağmen iyiydi, önemli olan sağlığı sağlıklı kilo alması sütün olmaması senin suçun değil veya az olması. Gene emzir tabiiki, sütünü artiran şeyler varsa dene ama eğer olmuyorsa da asla üzülme zamanında çok üzülmüş hiçbir yere çıkmak istemeyen ben söylüyorum bunu🩷
Ek gıdada ince bulgur,sebzeli makarna,muz,ceviz,kaşık maması(iştahsız olduğu zaman yiyordu) labne,kendin bisküvi kek yapabilirsin benim bebeğim blw yemeyi çok seviyor. Terbiyeli çorbalar yapabilirsin, yani her yolu denedim ben o nasıl seviyorsa ona göre veriyorum ona göre sekilleniyorum