delihahatce biz yaşadık değerlerini de yazayım hatta.
Doğduğunda 4.8
3 günlük 13.8
5 günlük 15.9
7 günlük 15
10 günlük 12
21 günlük 11.9
1 aylık 10.4
Doğum doktoruna takipliydik ve ayrıca da bir özel doktora. Doğum doktoru 2 günde bir çağırdı bizi topuk kanı , normal kan bakıldı. Özeldeki doktorumuz 1 haftada pik yapar sonra düşüşe geçer korkmayın anne sütü sarılığı bu dese de , diğer doktora gidip kan baktırdık hep, çok yıpratıcı bir süreçti gerçekten bizim için . Uzamış sarılık tahlilleri de bakıldı ve onlar temiz çıkınca doğum doktoru artık kan vermeye gerek olmadığını , anne sütü sarılığı olduğunu ve bol bol emzirmemi söyledi. Bu süreçte kustuğu için biz AR mama başlamıştık ama genel olarak anne sütüyle devam ettik. Hatta sütü kes, 1 gün boyunca sadece mama ver o zaman düzelir bile dediler ama yapmadım öyle bir şey. 3-4 ay kadar gerçekten de oğlumu esmer zannediyordum ben de, sonra birden rengi açıldı ☺️