alintugce34 ben geçen sene ankara şehir hastanesinde doğum yaptım bebeğimin 4. Gün kontrolde sarılığı yüksek çıktı 1 gün hastanede yattı sonra anne bebek uyum odasına gittik. oda arkadaşım Suriyeli 18-19 yaşında bir kadındı. Bebeği erken doğum yapmış bebeği bayağı kalp sorunu vs yaşamış üstelik. Kadın sürekli wpda görüntülü konuşuyor. Ben bebeğim için kurduğum alarma kalkıp emzirip sonra mama falan veriyorum.kadının alarmı çalıyor çalıyor kalkmadı gece boyu. Kaç kez ağladı bebek hiç duymadı. Sabaha kadar aç aç yattı yavru. Ben karışmak istemedim. Hem Türkçe hiç bilmiyor hem şimdi ters bir şey der gerilirim vs diye