Minikkmr Kızlar sarımsakları soyup buzluga koyuyordum ama taze sarımsağın tadını vermiyor. Siz nasıl muhafaza ediyorsunuz?
DMHD Minikkmr ben hep soyup su şişesi ile buzluğa koyuyorum çıkartımca hemen su altına turuyorum sonrq rendeleyip beye katacaksam katıyorum yıllardır böyle yapıyorum ve memnunum
Dedimolabilir Minikkmr gecenlerde bende disi kuflenmis hemenn küçük robottan geçirip buzluga attim çıkarıp kullaniyorum. Taze sarimsakti bide.
Minikkmr DMHD ben de öyle yapıyorum ama taze sarımsaktaki tat olmuyor uzun zaman sonra sarımsak aldım buzluga atmadan kullanınca farkına vardım
DMHD Minikkmr bilemedim bana çok farklı gelmiyor o zaman az az alacaksın buzlukta değilde dolabın alt gözünde saklayacaksın poşette veya saklama kabında.