1anne1bebek___ Oğlumun doğum gününe çok az kaldı ve ne alacağımızı hiç bilemiyoruz ilk yaş hediyesi önerin lütfen yardımm 🙏🏻
Caglaa94 1anne1bebek___ akülü araba almayı planlıyoruz biz her bütçeye uygun var internette fikir olsun size de. Ya da globber marka bisiklet veya scooter da çok hoş bence
incitanem3 1anne1bebek___ bende eşime dedim diyorki 500 liralık pasta aldık balon aldık çikolata yaptırdik daha ne alalım 🤣
1anne1bebek___ incitanem3 benim eşim de kıyafet alıyoruz ya sürekli diyor bende onunla bu bir mi dedim ilk yaş hatırası olarak kaldın istiyorum bende 😂😂