Dmdm merhaba. Benim kızımda 4. Ay aşısını oldu bugün. Tam 4 aylık olduk Allah'ın izniyle..
Bana da bugün kan ilacı olarak vegaferon verdiler. Yarından itibaren kullanmaya başlıycam insaallah. Lakin yorumlar söylenenler hic iç acıcı değil. Bende ne yapıcağımi bilmiyorum.. Bugunki aşısı da akşam hafif ateşlendi. Çok huysuz. Mızmızdı uyudu yeni ama insaallah ateşlemez daha ni küçük çay kaşığı calpol verdim onu rahatlattı..