Kizlar bebegim ayağının iç kısmı dışa dönük yürüyor. Doktora götürdüm. O da ya vitamin eksikliği olabilir ya da nörolojik dedi. Bir kaç soru sordu. Elini başına götürüyor mu kac aylik oturmaya başladı falan. Simdi sonuçlarına baktım vitaminsiz gorunuyor. Moralim çok bozuk perşembe kontrolü var. Yurutec kullandın mı dedi. Haftada toplasan yarim saat yoktur yurutece bindiği. Yürürken sol ayağını yana dogru sürterek yürüyor. Bebegim 11 aylik. Ayın 15inde 1 yaşına girecek. Kendi başına yürüyemiyor. Ellerini tutarsam anca yada koltuğa tutunup kalkıyor yan yan gidiyor. Off moral verin valla napcam blmiyorum