Merhaba kızlar sezeryan Doğum oldum 45 gün oldu hala kg veremedim moralim çok bozuk çok kiloluyum yürüyüş yapmak istiyorum ama erken mi bir andan hareket için agrı olur mu ?beslenmeden kesince direk sütüm azalıyor sürekli su şişesi ile geziyorum siz neler yapıyorsunuz? Sezeryanlı olup spora ne zaman başladınız?