Selam 💗 emzirirken zayıflama için çay kullanan oldu mu lütfen linç yok 😬🙈 inanın devamlı hareket halindeyim. Günlük belli bir süre de spor yapiyorum evde ancak tık yok. Öyle aman aman bir şey de yemiyorum. 🌝 Doğumdan sonra aldığım.kilonun tamamını verdim. Ancak sonra sütüm azalınca malesef hata yapıp 5 kilo aldım. Aslında sağlıklı beslenme ve su süt yapiyor ama işte onu ye bunu ye💔😕 şimdi.su 5 kilo gitse tamam yani 🤣🙈 böyle ödem.atici vs. Bir tane gördüm ama süte etkisi olur mu bilemedim zaten azıcık sütüm var korkuyorum. Emzirme dönemi bitince zayiflayayim diyordum ama durduramiyorum kilomu 😐😐 böyle giderse isim daha zorlasicak..umarım açıklayabilmisimdirr😍😚