Kızlar sağ gözümde astigmat var ileri derecede daha gözüm daha düşük doktor acil gözlük verdi bende bilgisayar başı çalışıyorum hergün lens kullanmak istiyorum gözlerim de kurulukta var kullanıp memnun kaldığınız lens markaları neler konforlu olmasını istiyorum