Bebeğim 10 aylık aşırı bağlı bana. Önümde yerde otururken dönüp yakama yapışıyor odadan çıktığım an çoğunlukla aşırı ağlıyor. Sürekli kucak istiyor ya da elinden tutup abartısız sürekli gezdirmemi istiyor oturtmak istersem yine ağlıyor. Süt alerjisi olduğu için ilk aylar aşırı ağladığı için malesef kucağa alıştı. Önerileriniz var mı böyle bir durum yaşayanlar nasıl aştınız