ben hic tv acmiyorum 7 aylik.bi ara acayim hani sese alissin belki zamanlar bakmaz alisir diye dusundum bi 5-10 dk.boyle gozlemledim baktim kitlenio dedim olmaz bu kapa gitsin denemek amacli acmistim o kadar sonucta baska yere gidince illa goruyorlar hani oralarda da bakmaz gibi gelmisti.gecen gun lavaboya girmistim koltukta kumanda vardi agzina sokarken tusunla tv yi acmis cenesinde tutmus ellerinle bi geldim kizilcik serbeti izlio kapadim hemen cok guldm o haline 1 dk falan durmustur gittim geldm hemen cnku😂😂😂