annemioldumben_ Daha önce süt arttırmak için her şeyi denediğimi ama bir türlü artmadığını yazmıştım herkes bana dut kurusu önerdi. Nasıl hazırlayacağım ölçüsü nedir ne sıklıkla tüketmem lazım yapanlar bilgi verebilir mi? İşe yarayacak değil mi🥹
Tugce_atls annemioldumben_ çay şeklinde tüketebilirsin , göz kararı 2 yemek kaşığı kadar bardağa alıp sıcak su ilava et , yumısayınca duyunu içip dutları yersin gercekten faydası oluyor
Birbalannesi09 annemioldumben_ kahvaltı da yiyebilecegin bi tarif vereyim goz kararı bir bardak kadar alip ayiklayip yikayip tavaya aliyorum ustune sicak su dokup biraz bekliyorum hem pisliğinden ariniyor hemde yumusuyo sonra o suyu dokuyorum icine zeytinyağı koyup karistiriyorum 2 3 dkka sonra bir yumurta kırıyorum hazir yeni dogum yaptigimda cok tukettim sutumde vardi sebebi bumuydu baska bisetmiydi bilmiyorum ama bidaha denicem bakalim gercekten bumu ise yaramis
ezgicenk annemioldumben_ gece yatmadan önce bir bardak suya 3 yemek kaşığı dut kurusu koyarak cezvede kaynatıyorum bal gibi oluyor tadı kaynayıp bekleyince, dutları da yiyorum.