Havvayigit 1 yasinda oğlumun kolunda beyaz leke çıktı doktora götürdüm vitiligo dedi bunu yaşayan var mi
Ysmndmrl Havvayigit çocuklarda bilgim yok benim arkadaşımda var stres olunca çoğalıyormuş öyle söylemişti vücudunun bazı yerlerin beyazlıklar var
OzlemCann Havvayigit canim bu beyaz leke gectimi 1 tanemi vardi benim oglumdada varda randevuyu 1 ay sonraya verdilee kafama takiyorum
Havvayigit OzlemCann hayir geçmedi 5 doktor gezdim en sonunda mavi ışıkla baktılar o hastalık değil dedi