nisaakar Kızlar merhaba d vitamini olarak eczacı 1000 IU vermiş bize. Dogumda almıştım bebeğim suan 3 aylık hala kullanıyorum ama baktım ki 400 olması gerekiyormus galiba ne farklılık var ben bilmiyorum aydınlatabilir misiniz rica etsem?
ElifS95 nisaakar farkı bilmiyorum fakat 1000 İU yetişkinler için diye biliyorum onunsiz kullanın bebeğinize 400 IU olanı alın eğer actiysaniz
Bebikimm @“nisaakar”# nisaakar farkı bilmiyorum ama 1000 olan 1 yaş üstü, 1 yaş altı 400 kullanması lazım.
Yalpp nisaakar 1 yaş altı 400luk 1 yaş üstü 600 yetişkinler 1000 diye biliyorum ben bebeğe fazla gelir gibi verdiğiniz .