benim kuzumda da var iki gündür.5 aylık.sarımsak kürü yapmaya başladım.2 diş sarımsak biraz bal ve limon karıştırdım bebeğim ufak diye ben yedim emziriyorum sütümden geçsin şifa olsun.instagramda hastalanmayancocuk diye bi sayfanın tarifi,ilk kez deniyorum bakalım işe yarayacak mı.bi de zeytinyağına sarımsak ezdim beklettim bi kaç saat. şimdi o yağı iki saatte bi ayağının altına sürüyorum üstüne çorap giydiriyorum.sarımsak tenini yakar diye sadece yağdan sürüyorum.