Dryzc çok geçmiş olsun benim oğlumda koşarken düşüp çenesini vurmuştu 2 dişi alt dudak kenarından delmişti dışa doğru diş hekimine götürdüm yumuşak doku zedelenmesi var demişti ağrı için jel sürebilirsin 2 3 güne toplar demişti toparladı ama sen yinede götür doktora tedbir amaçlı çünkü kontrolde istedi enfeksiyona karşı kontrolede götürdüm 2 kere bişey olmadı çok şükür 🙏🏻