Benim bebeğimde 42 günlük. Çok gazlı. Maflor ve sab simplex kullanıyorum. Söylenen bütün yöntemleri denedim. Pek işe yaradığını söyleyemem. Sancı anında masajda yaptırmıyor. Çözüm yüzüstü yatırmak oldu. Beslenmenin üzerinden biraz geçtikten sonra yüzüstü yatırıyorum. Baya gaz çıkıyor zaten. Uzun süreli uyuyor bu pozisyonda. Kendi uyanmadan ben uyandırıyorum. Sırt üstü çevirip bacaklarını karnına ittiriyorum, karın masajı yapıyorum. Baya rahatlıyor.