Mhra35 Merhaba arkadaşlar bebeğim 1 yaşına girmek üzere ama doğduğundan beri bizimle birlikte uyuyor bu konuda hata yaptım kendi beşiğinde uyumak istemiyor onu beşiğine nasıl alıştırabilirim
Defnecik23 Mhra35 o saatten sonra zor. Bu Zamana kadar koca çocuğu niye yatırdınız ya. Şuan olmaz ama seneye odasını ayırabilirsiniz direkt