Emir0_ ikisi bir büyüsün mantığıyla çocuk yapılmaz birincisi bu ,burda çok duyuyorum bu lafı ondan yazmak istedim ,kendinizi bakabileceginize hazır ve emin hissediyorsaniz düşünürsünüz ,ben üç yaş arası iyi olur diye düşünmüştüm ikisi bir aradan çıkar diye de düşünmemiştim zaten bu fikri çok yanlış buluyorum,mesela zorlanıyorum şuan ,yardım da alamıyorum gurbette olduğum için oyuzden bakabilecekseniz tahammül durumunuz nasıl ona göre karar verin