Kızım 17 aylık. Bu zamana kadar hep küvetinde yıkanırdı. Bebeğimi 3 kişi zor yıkıyoruz, 4. kişiyi de çağırıyoruz. Küvetinden kaçıyor , su dökünce ağlama krizlerine giriyor. İlgisini çekecek türlü oyuncaklar koyuyorum hiçbirini istemiyor çığlık çığlığa bağırıyor ağlıyor . Gerçekten banyo işi işkenceye dönüştü. Annem yıkıyor, kardeşim su döküyor bende kızımı kaçmasın diye tutuyorum. Birgün Allah korusun düşecek diye aklım çıkıyor. Banyoya beraber girip yıkanmayı deneyeceğiz ama çok kaçıyor elimden kayar diye çok korkuyorum. Bir dahaki sefer annemle banyoya girip annem yıkamayı deneyecek. Su değer değmez deliriyor . Var mi tavsiyeniz hanımlar artık banyo zamanı gelmesin istiyorum . Şuan hepimizin üstü ıpıslak. Niye böyle yapıyor anlamıyorum