kivitoannesii Kızlar sadece yüzüstü uyuyabiliyor diğer her türlü denedim imkanı yok uykuya dalamıyor sadece böyle uyuyor iyi bir şey mi
mandalina_kokulum kivitoannesii Burnunu yere bastırmadığı sürece sıkıntı olmaz bence. Benim oğlum da o şekilde yatardı 2 yaş 3 aylık hala da öyle yatıyor seviyor :)
kivitoannesii mandalina_kokulum başka türlü de uyuyabiliyor mu bi yere gittiğim zaman koyacak yer çok olmuyor yatak üstü vs çok zorlanıyorum
mandalina_kokulum kivitoannesii Zamanla alışıyorlar evet. Zaten dönmeye başladıktan sonra kafalarına göre yatıyorlar