canparem2 Bebeğimin iki gözünde de gözyaşı kanalı tıkanıklığı vardı biri geçti,diğeri hâlâ devam ediyor 8 buçuk aylık oldu böyle bir durum yaşayan var mı? geçer mi o da değilse bir operasyon geçirecek
Sevgim4sana canparem2 yakınımda vardı. Muayenede de kac kez dinledim.korkulacak bi durum değilmiş 1 yasına kadar cogunlukla kendi kendine geciyor. Gecmezse basit bi işlemle acılıyor telleme denilen ama tek sıkıntı anestezi alması. Korkma annesi masaja devam et sen
Balbebek17 canparem2 benim bebeğimde de vardı doğduğundan beri gitmediğimiz doktor kalmamıştı antibiyotikli kremler göz damlaları anne sütü çay kaynamış su herşeyi denedik tabiki doktor dediği için kafamıza hiç birşey yapmadık.En son annemin hacdan getirttiği su vardı zemzem suyu ve o suyun üstüne hatim etmişler cuma günü daha sonra bebeğimin gözünü sadece 1 kere zemzem suyuyla sildik bir daha asla olmadı hatta 1 lt lik şişeye koydum devam ederim diye ama hiç gerek kalmadı.Ciddi söylüyorum o kadar krem antibiyotik masaj hiç biri fayda etmemişti hatta bir süre ara vermiştik 3 hafta kadar hiç birşey kullanmamıştık.Doktorlar 1 yaşında tel ile açılıcak dediler hergün akıyordu sarı sarı sabahları yapışıyordu açılmıyordu çok zordu rabbime şükürler olsun geçti 🌸
busra-krl07 canparem2 benim bebeğimde de var şuan iki buçuk aylığız. Ama kızımın tek gozundeydi ve sarı yeşil yoğun akıntı vardı. Doktor bı damla verdi birde masaj uygulamami söyledi. Eğer akıntı geçmezse getir yine dedi. Akıntı geçti inşallah kanalda açılmıştır.
canparem2 Çok teşekkürler cevabınız için, benim de tedirginliğim anestezi zaten inşaallah bir an önce geçer
canparem2 Ecrinnnnnnnn doğumdan 3 gün sonra gözlerinden sarı su akmaya başladı ve çapaklanma oluyordu gözüne yapısıyordu kuruyunca
Ecrinnnnnnnn canparem2 Allah razı olsun sizede çok geçmiş olsun doktor ilaç falan veriyor mu peki ben daha götürmedim çünkü
canparem2 Ecrinnnnnnnn çok teşekkürler, mesajı yeni farkettim kusura bakmayın evet vemisti iki tane göz damlası ama geçmedi yine de
Ecrinnnnnnnn Merveaa22 sağlık ocağında bitane damla aldık şuan onu kulaniyoruz bazen çapaklanma duruyo sonra tekrar aynı devam ediyor
canparem2 Balbebek17 yaaa çok sevindim sizin adınıza zemzem suyu var ekstra okunmuş değil ama şifa niyetine yapayım yine de
canparem2 busra-krl07 bizim doktorumuz sulanma varsa kanal tıkalıdır demişti yani sulanma akıntı geçtiyse sizinki açılmıştır inşaallah
Anestezistanne canparem2 oğlumun 40 günlükken başladı 14 aya kadar devam etti sürekli göz yaşarması enfeksiyon eşlik etti gitmediğim doktor kullanmadığım ilaç kalmadı biz ameliyat olduk mecbur ameliyatta en zoru anestezi sonrası uyanmak ve gece 12 den sonra aç kalması ameliyattan sonrada neredeyse 6 saat aç kaldı bizi en çok bu zorladı ameliyat basit bi operasyon dışardan hiç bir şey belli olmuyor kesi dikiş vs yok bizim ameliyattan sonra iyileşti gibi oldu sonra tekrar akıntı başladım bir ay devam etti ameliyat olmadı diye çok korktum çünkü doktoru kontrole gerek yok şikayetler devam ederse tekrar getir tekrar ameliyat olur dedi sonra parkta bir kadın ile sohbet ederken bana hemen götürme bir süre sonra kendiliğinden komple geçiyor grip iken falan akar zaten dedi sonra kendiliğinden geçti ama oğlum grip hasta falan olurda gözleri yine öyle oluyor onun haricinde iyileşti 🥲♥️
canparem2 Anestezistanne Çok geçmiş olsun size de tabi zor olmuştur inşaallah bidaha öyle bişey yaşamaz🤲
35lavanta canparem2 Benim varmış aynı sorun annem 1 yıl boyunca masajlar yapmış ama düzelmeyince operasyonla açmışlar