Doga0812 Ayyuzlukoncuy Merhaba ,ilk kez evlenecek çiftlere yapılan ,öncelikle erkekten kan alınan yeni başlamış bir uygulama olup ; aile öyküsü ve genetik geçişli başka hastalığınız yok ise rutinde yapılan bir tetkik değil (böyle yazdı)
hgmr15 Tahsintakha Merhaba biz bebek yapmayı düşündüğümüz zaman eşim sağlık ocağında kan verdi. Çok şükür sorun çıkmadı. Olur da eğer sorun çıkarsa bildiğim kadarıyla kadından da kan alınıyormuş test için. Sma saptanırsa / kesinleşirse devlet tüp bebek için destekte bulunuyormuş . Böyle bir yazı okumuştum.