Eceasyaa Kızımın doğduğundan beri bir gözünde göz kapağı düşüklüğü var dr a götüreceğim 1 haziranda ancak ilk höz muayenesinde 1 yaşında kontrole getir demişti göz dr u. Yaşayan var mı ne gibi bi yol izleniyor ya da düzeliyor mu sonrasında
Deross__ Eceasyaa göz tembelliği var canım muhtemelen 1 yaşını beklemeden götür bence sağlam olan göz ara ara kapatılıp düşük göz kapağı olan gözle görmesi sağlanır bir nevi egzersiz gibi düşün ama daha çok küçük şu aşamada ne yapılır doktorun daha iyi bilgi vericektir belki de farklı bişeydir kendimce yorumladım çok geçmiş olsun
Sevgim4sana Deross__ görmeyi kapatmıyorsa gerek yok. Ayrıca doktorumuz bu kadar kücük bebege kapama yapılmaz demişti.diğer göz ışık alamazsa o zaman sıkıntı.Hatta bebeklerin gözleri asla kapatılmamalı. Cocukluk cagına gelimce kapama yapılır karısmasın her tedavi her yasta aynı değil.
Sevgim4sana Daha önce göz doktoru görmediyse mutlaka erken götürün. Görme merkezini kapatıyor mu o önemli demişti doktor. Bir de eşlik eden başka bir belirti var mı ona bakmaları lazımmış. Eğer yoksa takip ederler demişti
Deross__ Sevgim4sana ben zaten bebeğin küçük olduğunu doktorun uygun gördüğü tedaviyi uygulaması gerektiğini söyledim kendimce yorumladım diye belirttim zaten.