Menenjit aşılarını kaç doz şeklinde yaptırdınız acaba? Herkes farklı uyguluyor.Bebeğim 13 aylık ben Bexsero yaptırdım bugün doktorumuz 2 ay sonra ikinci dozu yapcaz bir 2 ay sonra da nimenrix diyor.Bence yani araştırdığım kadarıyla bebeğin bu zamanlarında 2 doz Bexsero yeterli diye düşünüyorum.Sizler nasıl uyguladınız menenjit aşılarını hanımlar?