Nez demire gidiyorm bigün öncedn jilet yapın diyorlr ayda bi gidiyorm tüyler çıkıyr geri dökülüyr dökülme olmayan yerleri bi sonraki seansda bize söyleyn diyorlr o bölgelere dha özenli yapıyrlr ben aşırı tüylü biri değilm ve ilk seansda baya bi faydasını gördm 3 seans gittim 5 senas daha gidicm yüzde 20 tüylenme kaldı diyeblrm acı kıl kökünün yoğn olduğu yerlerde oluyr diğer yerlerde sıfır acı buz lazer bu arada bnm gittiğim bide ara kısaltma yapmıyorm sadece lazere gitmedn bign önce yapıyorm o kadr