Yagzsu Kizlar emlakcilik hakkinda bilgim yok egitim alip olmak istiyorum öncülük edebilecek var mi aranizda
Yagzsu Azraada58 daha once bu ise bi bayan olarak girip olumlu olumsuz yonlerinden bahsedecek birinden destek istiyorum acikcasi Hani evleri gostermeye gittiginde bi bayan olarak sıkıntı yasaniyor mu bilmiyorum Veya denedin ve battin cok bi zarar olur mu Veya ilk ise nasil baslanir nasil gorusulur kisaca anlatsa da olur
Dilosko Remax yada coldwell banker gibi bi yerle anlaşırsanız , eğitimleri oluyor , oralarda çok şey öğrenebilirsiniz . Birde istanbuldaysanız İBB de ücretsiz emlakçılık eğitimleri var.
Azraada58 Yagzsu bende emlakcılık yaptım tabi 6 yıl oluyor biraz cok konuskan olucaksın illa sıkıntılar oluyor daire gösterirken kredi para mal sahibi alıcı baya stresli iş yer acıcaksan vergi levhan olucak ay valla baya yorucu neden bu işi tercih ediyosun inan kafa kalmıyor
Yagzsu Azraada58 ya ne bilim paraya ihtiyacim var 19 aylik cocugum var bi meslegim yok bi taraftan yks ye hazirlaniyorum bi taraftan para kazanmam lazim mecburum acikcasi
Yagzsu Azraada58 bilgisayar sosyal medya her isten anlarim ama gec kadim meslek edinme konusunda 7 yilimi bi fabrikaya verdim salak gibi o zamanlar kucukmusum demekki hic bi gelecek plani kurmamisim hic ama simdi cocugum var esimin maasi borclara anca yetiyo gecinmek icin ya evden bi is yapicam yada bi is kurup cocugumla beraber caliscam inan kafam o kadar dolu ki ne yapicagim hakkinda hic bi fikrim yok elimdeki iki kurusu da çöp etmek istemiyorum adam akilli geliri olan bi ise harcamak istiyorum acikcasi
Azraada58 Yagzsu kuzum emlakta para var ama nasıl var yabancı müşteriye satarsan yoksa bizim türk milleti garibim zar zor biriktirip yer alıyor he illa yer acmak istiyorum diyosan cok zor suan kök salmış cok emlakcılar var eskisi gbi cama yazı yapıştırmakla bişey olmuyor reklam yapıcaksın broşür dagıtacaksın ekip kurucaksın cagrı merkezin olucak bunlar cok cok masraf zaten bir dükkan olmuş 15 20 bin evden yap desem homofis olarak oda yürümez hem arsa hem daire desem geziceksin baya bebişinde var cok yorulursun peki evden cagrı merkezi işi yapsan daha rahat olur hem evdesin hem iş yapıyosun böyle evlere verenler var sanırım araştır bi yoksa önür türlü dedigim baya sorunlu