Normalde süreç 6 aymış bizden ilk ay ve son ayın parasını nakit istediler 2345 tl ödedik. Sadece 1 ders gittik oda alışma süreci gibi geçti. Eşim memur ve görev çıktı malesef devam edemeyeceğiz oyun grubuna ilettik kendileri de paranın veremeyeceklerini söylüyorlar ve sözleşme tarzı birşey de imzalamadık eşimle sadece para verdik ilk ve son ayın ücretini geri alabilir miyiz yoksa yasal sürece mi başvuralım çünkü gidemicez netice de sadece 1 ders gittik oda alışma süreci falan dediler hatta dedik 1 dersin vergisini neyse kesin diye geri kalanı yollayın göndermiyorlar kesinlikle